apa yang penting kerjasama

Borang permohonan cuti gantian pengarah politeknik kuching sarawak saya memohon kebenaran cuti gantian selama _____ hari mulai _____ hingga _____. Kelantan public library corporation jalan padang perdana 15572 kota bharu, kelantan coordinate : Borang permohonan cuti gantian (p.a. Contoh surat cuti melahirkan untuk karyawan swasta.

borang permohonan cuti gantian
Format Borang Cuti Gantian

borang permohonan cuti gantian. Simpan simpan borang tuntutan cuti gantian untuk nanti. 0 penilaian 0% menganggap dokumen ini bermanfaat (0 suara) 37 tayangan 3 halaman. *dengan kelulusan cuti gantian ini saya tidak akan membuat tuntutan elaun lebih masa *saya tidak layak menuntut elaun lebihmasa. Format borang permohonan lawatan terbaharu 1. Kelantan public library corporation jalan padang perdana 15572 kota bharu, kelantan coordinate : Course title humanities psy 107;

Borang Cuti Gantian Time Off Untuk.


(6) cuti gantian yang diluluskan oleh pihak pengurusan hendaklah digunakan dalam tempoh tidak. Contoh surat cuti melahirkan untuk karyawan swasta. Harap saya mendapat ‘cuti day off / time off’ selama.

11/08/22 Private &Confidential Borang Permohonan C Nama Syarikat.


Borang permohonan cuti gantian pengarah politeknik kuching sarawak saya memohon kebenaran cuti gantian selama _____ hari mulai _____ hingga _____. Borang permohonan cuti gantian / keluar pejabat jumlah cuti gantian yang layak _____ tandatangan kepada : _____ timbalan naib canselor (pembangunan)/ pengarah/.

Permohonan Cuti Gantian Diatas Disokong/Tidak Disokong.


Borang cuti bersalin 2020 saya memohon menggunakan kemudahan cuti bersalin selama _____ hari mulai dari tarikh dijangka bersalin. Penyampaian notis writ di seberang laut. (5) kelulusan cuti gantian dihadkan kepada enam (6) hari sahaja dalam tempoh sebulan.

Saya Memohon Kebenaran Cuti Rehat Bergaji / Cuti Kecemasan * / Cuti Tanpa.


Format borang permohonan lawatan terbaharu 1. Borang permohonan cuti gantian (p.a. Saya menyokong / tidak menyokong.

Permohonan Disertakan Dengan Salinan Dokumen Berikut:


Borang permohonan cuti tanpa rekod (ctr) (perintah am bab c (cuti) tahun 1974 / surat pekeliling perkhidmatan bil. Cuti gantian yang tidak dapat dihabiskan dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh kelulusan ketua jabatan akan luput dan tidak boleh dijadikan gantian cuti rehat (gcr). Kelantan public library corporation jalan padang perdana 15572 kota bharu, kelantan coordinate :

Popular Posts

nombor lesen memandu malaysia